Τον επαιζε...

Τον επαιζε...

Δημοσίευσηαπό BARBATUS » Παρ Ιουν 17, 2016 1:46 am

Τον επαιζε και με τα δυο χέρια... πάλι καλα που ειχε την τυχη με το μέρος του.
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
BARBATUS
Friend
 
Δημοσ.: 411
Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
Τοποθεσία: Κρήτη

Re: Τον επαιζε...

Δημοσίευσηαπό BARBATUS » Παρ Ιουν 17, 2016 2:02 am

1 Απογειώθηκε με κακο καιρο.
2 Πλησίασε καταιγίδα.
3 Πετούσε με πολλά φρένα
4 Με κλειστα τριμ
5 Άργησε πάρα πολυ ν ανοίξει εφεδρικο.

Ολα σκατά τα κανε :anger: ...αλλα αμα χεις τυχη...
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
BARBATUS
Friend
 
Δημοσ.: 411
Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
Τοποθεσία: Κρήτη

Re: Τον επαιζε...

Δημοσίευσηαπό aimilios » Παρ Ιουν 17, 2016 9:43 am

Για τα πολλα φρενα δεν μπορω να το διακρινω.
Τα κλειστα τριμ δεν ειναι λαθος αν το αλεξ... δεν ειναι ρεφλεξ αλλα
και για τα ρεφλεξ εχω ενδοιασμους οτι ανοιγουμε τα τριμ και τα κανει ολα μονοτου το πανι. Σε μικρες αναταραξεις ισως αλλα σε ισχυρες μονο η πειρα και οι χειρισμοι του πιλοτου μπορουν να τα βγαλουν περα. Αυτο που διατυμπανιζαν κατασκευαστες και αντιπροσωποι για τα ρεφλεξ ηταν οτι και οι προεκλογικες υποσχεσεις των κομματων.

απο το μανουαλ της OZONE.
Trimmers
The Speedster is supplied with a trim riser set. The ‘neutral’ or
standard position is when the trimmers are pulled all the way
down. It is in this position that the wing is certified. The trimmers
can be set to the white line for better inflation behaviour during
take-off. This is especially useful in light winds and/or at high altitudes.
The standard (certified) trim setting is ideal for climbing under
power, whilst thermalling and when the air is turbulent. Brake
pressure is lighter and the handling at its best on the standard
(certified) trim setting. To increase cruise speed you can use the
speed system, release the trimmers, or do both. Using the speed
system has exactly the same effect as releasing the trimmers so it
is safe and possible to fly with the trimmers in the standard position
whilst using the full range of the speed system.
In turbulent air the reflex profile is very stable. It will resist
reasonable levels of turbulence with a high resistance to collapse
without pilot input. The faster the wing is flown the more inherent
stability there is, as the reflex has a greater effect.
In mild turbulence it may be best to not attempt to fly the wing actively and let the profile absorb the turbulence itself, indeed small applications of the brakes can reduce the inherent stability of the profile.

However in very strong turbulence Ozone recommends to return the trimmers to the neutral position (pulled down) and flying the glider actively. This way, you will be in the best position to react correctly should an incident occur.
aimilios
Άβαταρ μέλους
aimilios
Friend
 
Δημοσ.: 488
Εγγραφή: Τρί Απρ 25, 2006 2:39 pm
Τοποθεσία: ΚΑΤΕΡΙΝΗ

Re: Τον επαιζε...

Δημοσίευσηαπό BARBATUS » Παρ Ιουν 17, 2016 2:46 pm

Διίστανται οι απόψεις Αιμίλιε

apco manual:
STRONG TURBULENCE
NEVER FLY IN STRONG TURBULENCE!
If you unexpectedly encounter strong turbulence, fly with trimmers open and no brakes applied to let the reflex stabilize the glider, use only secondary brake handles (tip steering) and land as soon as possible

Το παραπάνω μανουαλ αναφέρετε σε πτέρυγες ρεφλεξ που εχουν πιστοποίηση παραμοτερ DGAC.

Η ίδια εταιρία στο μανιουαλ άλλης πτέρυγας που προορίζετε για παραμοτερ αλλα δεν είναι ρεφλέξ και εχει πιστοποίηση ΕΝ.Β γράφει.

STRONG TURBULENCE
NEVER FLY IN STRONG TURBULENCE!
If you unexpectedly encounter strong turbulence, fly with about 20% brake applied to
increase the internal pressure and the angle of attack of the canopy and land as soon as
possible. If the air is turbulent on landing approach, land with Big Ears.
Learn to fly actively and to anticipate collapses and prevent them by applying brake when
needed before you have unwanted collapses.
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
BARBATUS
Friend
 
Δημοσ.: 411
Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
Τοποθεσία: Κρήτη

Re: Τον επαιζε...

Δημοσίευσηαπό aimilios » Παρ Ιουν 17, 2016 3:31 pm

Το κλεισιμο με ανοικτα τα τριμ θα ειναι πιο βιαιο και δυσκολοτερο να διορθωθει. Για τα μη ρεφλεξ λεει οτι ολοι οι κατασκευαστες. Οσο για τα ρεφλεξ καποιοι θεωρουν οτι δεν κλεινουν (το ισχυριζοντουσαν και εδω καποιοι), μεγαλο λαθος, μπορει να κλεινουν πιο δυσκολα αλλα ευκαμπτες πτερυγες ειναι. Εχουν γινει ατυχηματα απο κλεισιματα με ρεφλεξ.
Το οτι ολες οι ρεφλεξ πτερυγες παιρνουν πιστοποιηση με κλειστα τα τριμ κατι μου λεει.
Τις συνθηκες που θα συναντησει ενας εμπειρος του ελευθερου σε κρος-καντρυ δεν θα τις συναντησει ποτε ενας ΠΠ (πιλοτος παραλιας) :lol: ωστε να δει με τα ιδια του τα ματια αυτο που ισχυριζοντε καποιοι κατασκευστες.
Πρακτικα εμεις οι παραμοτεραδες απο αλλα κινδυνευουμε και οχι απο κλεισιματα. :wave:
aimilios
Άβαταρ μέλους
aimilios
Friend
 
Δημοσ.: 488
Εγγραφή: Τρί Απρ 25, 2006 2:39 pm
Τοποθεσία: ΚΑΤΕΡΙΝΗ


Επιστροφή στο Συζητήσεις

cron
  • Συνολικά υπάρχουν 6 μέλη συνδεδεμένα: 0 εγγεγραμμένο, 0 με απόκρυψη και 6 επισκέπτες (με βάση ενεργά μέλη που έχουν συνδεθεί τα τελευταία 5 λεπτά)
  • Περισσότερα μέλη σε σύνδεση 514 την Πέμ Μάιος 02, 2024 11:04 am
  • Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες