Το πόρισμα του φίλου μας..

Το πόρισμα του φίλου μας..

Δημοσίευσηαπό petros vlahos » Τρί Φεβ 03, 2015 8:46 am

αν στο συγκεκριμένο αλεξίπτωτο, κατασκευής 2006, είχαν πραγματοποιηθεί οι προβλεπόμενοι
τακτικοί έλεγχοι, τότε θα είχε εντοπισθεί η αρχική συρρίκνωση καθώς και η διακύμανσή των
μέσα στον χρόνο και σίγουρα θα είχε προβλεφτεί η αλλαγή των αρντανών πολύ πριν φτάσει
στα μεγέθη τα οποία κατέστησαν την συσκευή ως μη πλόιμη...(αποσπασμα απο το πορισμα)


http://www.aaiasb.gr/imagies/stories/do ... ort_GR.pdf
η απογειωση ειναι προαιρετικη!
η προσγειωση ειναι παντα υποχρεωτικη!
Άβαταρ μέλους
petros vlahos
Friend
 
Δημοσ.: 477
Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2011 7:25 am
Τοποθεσία: Malia Crete

Re: Το πόρισμα του φίλου μας..

Δημοσίευσηαπό aris » Τρί Φεβ 03, 2015 11:46 am

Για αυτούς που πουλάν μεταχειρισμένα πλαγιάς ή ρεφλέξ, Για αυτούς που θεωρούν το ποροσιτη και γενικά τον έλεγχο του αλεξίπτωτου άνευ αξίας. Γι αυτούς που επιμένουν ακόμα ότι τα πλαγιάς κάνουν για παραμοτερ.

ΠΡΟΣΟΧΗ !!! ΜΗΝ ΑΓΟΡΆΖΕΤΕ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΔΙΧΩΣ ΧΑΡΤΊ ΕΛΕΝΓΧΟΥ

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΡΙΣΜΑΤΟΣ

3 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
3.1 Διαπιστώσεις
3.1.1 Από το Σεπτέμβριο του 2010 δεν υπάρχει εθνικό κανονιστικό πλαίσιο που να διέπει την πτητική λειτουργία μηχανοκίνητου αλεξιπτώτου πλαγίας με συσκευές βάρους μικρότερου των 70 kg.
3.1.2 Ο τύπος του αλεξιπτώτου πλαγιάς ήταν εγκεκριμένο από την Γερμανική Επιτροπή Υπερελαφρών για μηχανοκίνητη πτήση.
24
3.1.4 Το αλεξίπτωτο πλαγιάς που έφερε ο χειριστής είχε αλλοιωμένα τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του. Η συρρίκνωση των αρντανών ήταν κατά πολύ μεγαλύτερη από αυτή που επιτρέπει ο κατασκευαστής. Αυτό έχει ως συνέπεια να καθιστά το αλεξίπτωτο πλαγίας ως μη πλόιμο.
3.1.3 Δεν υπάρχουν στοιχεία για την συντήρηση και τους ελέγχους που θα έπρεπε το αλεξίπτωτο πλαγιάς να είναι υποβληθεί σε ετήσια βάση σύμφωνα με τον κατασκευαστή του από το 2006. Η κατάσταση του όμως δείχνει μία πλημμελώς έως και μη συντηρημένη πτητική συσκευή.
3.1.4 Το προωστήριο τμήμα (κινητήρας) ήταν σε καλή κατάσταση και λειτουργούσε κατά την στιγμή της πρόσκρουσης στο έδαφος.
3.1.4 Ο εξοπλισμός που έφερε ο χειριστής δεν ήταν αυτός που θα του πρόσφερε την μεγαλύτερη δυνατόν ασφάλεια, με κυριότερη την έλλειψη εφεδρικού αλεξιπτώτου και κατάλληλης ενδυμασίας. Γενικότερα, η όλη διαδικασία έδειχνε προετοιμασία για μια ολιγόλεπτη βιαστική πτήση υπό συνθήκες ρουτίνας.
3.1.4 Η πτήση του ατυχήματος μπορεί να χαρακτηρισθεί ως πτήση υψηλού ρίσκου όπου αγνοήθηκαν: ο κίνδυνος που επιφέρει η μορφολογία του εδάφους, η υψηλή θερμοκρασία, η υπερ-υψηλή τάση, το χαμηλό ύψος που εκτελέσθηκε καθώς και η έλλειψη μέτρων ασφαλείας.
3.1.5 Η έντονη θερμική δραστηριότητα απόρροια των υψηλών θερμοκρασιών και τις μορφολογίας του εδάφους, απαιτούσαν ιδιαίτερη προσοχή και άμεσους – ελεγχόμενους χειρισμούς του αλεξιπτώτου που δεν ήταν δυνατόν να προσφέρει ο χειριστής εξαιτίας της συνεχούς φωτογράφισης του τοπίου.
3.1.6 Η προσοχή του χειριστή δεν ήταν εστιασμένη στην πτήση που ήδη ήταν απαιτητική και πραγματοποιούνταν υπό δύσκολες συνθήκες και χαμηλό ύψος, αλλά εστιαζόταν περισσότερο στην λήψη των φωτογραφιών που θα τραβούσε.
3.1.7 Η πρόσκρουση στο έδαφος, που είχε ως συνέπεια τον θανάσιμο τραυματισμό του χειριστή έγινε με δεξιόστροφη περιστροφή συνέπεια εισόδου του σε περιδίνηση, μετά από ασύμμετρο δεξιό κλείσιμο του αλεξιπτώτου πλαγιάς σε χαμηλό ύψος, κατά την οποία ο χειριστής δεν μπόρεσε να ελέγξει την πτητική του συσκευή.
25
3.2 Πιθανά Αίτια
Το ασύμμετρο κλείσιμο της πτέρυγας σε μικρό ύψος απόρροια θερμικής δραστηριότητας σε συνδυασμό με τον μη συντηρημένο εξοπλισμό.
4 ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
4.1 Προς την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.
2014 – 08 Η ΥΠΑ να εξετάσει την έκδοση κανονιστικού πλαισίου που να καλύπτει την πτητική λειτουργία μηχανοκίνητων αλεξιπτώτων πλαγιάς με βάρος συσκευής μικρότερο των 70 kg. Ελληνικό, 31 Οκτωβρίου 2014
Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.youtube.com/profile?user=ariskol
www.ppg.gr
Άβαταρ μέλους
aris
Friend
 
Δημοσ.: 645
Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
Τοποθεσία: Λουτράκι

Re: Το πόρισμα του φίλου μας..

Δημοσίευσηαπό petros vlahos » Τρί Φεβ 03, 2015 12:14 pm

Aris εγραψε...Για αυτούς που πουλάν μεταχειρισμένα πλαγιάς ή ρεφλέξ, Για αυτούς που θεωρούν το ποροσιτη και γενικά τον έλεγχο του αλεξίπτωτου άνευ αξίας. Γι αυτούς που επιμένουν ακόμα ότι τα πλαγιάς κάνουν για παραμοτερ.

ΠΡΟΣΟΧΗ !!! ΜΗΝ ΑΓΟΡΆΖΕΤΕ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΔΙΧΩΣ ΧΑΡΤΊ ΕΛΕΝΓΧΟΥ

Αγαπητε Αρη το προβλημα δεν ειναι μονο για αυτους που πουλανε μεταχειρισμενα αλλα και στους ιδιοκτητες που εχουν φτερα
ξεχασμενα χωρις κανενα ελενχο και συνεχιζουν να πετουν!!(πχ φιλος μας)

υγ. Στο fusion θελω αλλαγη με καινουργιες ολες τις αρτανες πως Θα το κανουμε?δεν εχει κανενα προβλημα απλα θελω καινουργιες :D
η απογειωση ειναι προαιρετικη!
η προσγειωση ειναι παντα υποχρεωτικη!
Άβαταρ μέλους
petros vlahos
Friend
 
Δημοσ.: 477
Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2011 7:25 am
Τοποθεσία: Malia Crete

Re: Το πόρισμα του φίλου μας..

Δημοσίευσηαπό jollyroger » Τρί Φεβ 03, 2015 7:51 pm

.............συμπεραίνουμε ότι, η πρόσκρουση στο έδαφος έγινε με δεξιόστροφη περιστροφή (περιδίνηση μετά από ασύμμετρο δεξιό κλείσιμο). Ο χειριστής, στο χώρο του ατυχήματος βρέθηκε να κρατά μόνο το δεξί φρένο ελέγχου της συσκευής και όχι και το αντίστοιχο αριστερό. Συνεπώς είναι πιθανόν κατά την διάρκεια του ασύμμετρου δεξιού κλεισίματος και μέχρι την πρόσκρουσή του στο έδαφος, που είχε ως αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του, ο χειριστής να μην πρόλαβε να πιάσει και τα δύο χειριστήρια ώστε να επαναφέρει την συσκευή σε ομαλή πτήση.
Άβαταρ μέλους
jollyroger
Friend
 
Δημοσ.: 318
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm


Επιστροφή στο Συζητήσεις

cron
  • Συνολικά υπάρχουν 9 μέλη συνδεδεμένα: 0 εγγεγραμμένο, 0 με απόκρυψη και 9 επισκέπτες (με βάση ενεργά μέλη που έχουν συνδεθεί τα τελευταία 5 λεπτά)
  • Περισσότερα μέλη σε σύνδεση 484 την Σάβ Απρ 27, 2024 5:40 pm
  • Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες