Brake options

Brake options

Δημοσίευσηαπό BARBATUS » Τρί Απρ 08, 2014 3:39 pm

Προσωπικά εχω δουλέψει μόνο την 1 κάποιος που να χει συγκρινει αυτές τις επιλογές;; να μας πει τα υπέρ και τα κατά;
Συνημμένα
10015070_10201576045863062_2593500051592775968_o.jpg
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
BARBATUS
Friend
 
Δημοσ.: 411
Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
Τοποθεσία: Κρήτη

Re: Brake options

Δημοσίευσηαπό VENTUS » Τρί Απρ 08, 2014 6:54 pm

Φίλε Barbatus,
η APCO παρακάτω περιγράφει όλες τις option και τι θεωρεί η ίδια κατάλληλη για τι. (Το έχεις δεί προφανώς).
Χρησιμοποίησα (πειραματίστηκα) με την 2 για slalom με ανοιχτά τριμ που μπορείς να στρίψεις με συνδιασμό τραβήγματος προς τα κάτω (χρήση φρένων) ή έκταση των χεριών για πιό μεγάλης κλίσης-γρήγορες στροφές (χρήση tip) χωρίς να παραμορφώνεις υπερβολικά το reflex της πτέρυγας (για αυτές μιλάμε). Τεχνική που χρησιμοποιούν οι πιλότοι σε αγώνες slalom.
Την 3 την έχω δεί σε slalom επίσης και την χρησιμοποιούν οι Γάλλοι πρωταθλητές κυρίως (Mateos,Rouanet) με τις γραμμές των φρένων και tip εκτός.
Η 1 είναι μιά χαρά για μένα και με βολεύει γιατί χρησιμοποιώ cameleon και έχω ελεύθερα 4 δάχτυλα να πιάνω φρένα και tip αν χρειαστεί ταυτόχρονα. (Γιαυτό δοκίμαζα και την 2 που μπορούσα να πιάνω τις αρτάνες).
Όλα θέμα εμπειρίας και γούστου του πιλότου είναι..

"www.apcoaviation.com
15.3
Brake Options
The NRG has 3 different options to suit your personal preferences.
The NRG is shipped standard in Option 1 mode.
Option 1
is best suited for Cross Country and Playful flying
Option 2
is the perfect setting for Pylon Slalom Racing
Option 3
is another option based on pilot preference due to throttle requirements. In order to change this option you can follow diagram for option 3. Another option is to avoid the
main brake pulley and root the tip steering line through t
he metal "O" ring above the tipsteering magnet.
The NRG although shipped in Option 1 can be switched to either Option 2 or 3 and comes supplied with extra tip steering lever to allow for Option 2. Follow the diagram below for the option you prefer but please be aware the color of your lines may not be the same on your wing. In the diagram below the pink line represents the tip steering line and the blue line the main brake line.
When making changes please leave 10cm of slack in both the main brake steering line and tip steering line (when glider is
in neutral trimmer position). "

VENTUS
Άβαταρ μέλους
VENTUS
Friend
 
Δημοσ.: 94
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 12:16 pm


Επιστροφή στο Συζητήσεις

cron
  • Συνολικά υπάρχουν 16 μέλη συνδεδεμένα: 0 εγγεγραμμένο, 0 με απόκρυψη και 16 επισκέπτες (με βάση ενεργά μέλη που έχουν συνδεθεί τα τελευταία 5 λεπτά)
  • Περισσότερα μέλη σε σύνδεση 484 την Σάβ Απρ 27, 2024 5:40 pm
  • Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες